loading...
بهترین مطالب اینترنت
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینا در تاریخ 1348/10/11 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

با سلام وعرض خسته نباشيد وبلاگ خوبي داريد
شما هم اکنون مي تونيد با همين وبلاگتون درآمد هم داشته باشيد با فروشگاه اختصاصي که ما بصورت رايگان در اختيار شما قرار می دهیم مي توانيد بک فروشگاه اختصاصي بسازيد با محصولات دلخواه و با فروش هر محصول پورسانت تا 70% از ما بگيريد
برخي از امکانات
1- امکان اتصال دامين اگر نياز بود
2- اتخاب محصول به دلخواه شما
3- سئو و بهينه سازي شده براي موتور هاي جستجوگر
4- 10نوع قالب اختصاصي
5- امکان زيرمجموعه گيري و درآمد از زيرمجوعه
.....
با تشکز شرکت پويان کالا
www.Poyankala.com
نمونه فروشگاه رايگان راه اندازي شده
www.Takpatogh.poyankala.com

این نظر توسط عماد عبدالخانی (ایوب) در تاریخ 1348/10/11 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ... دیگه دلم داره میشکنه ... اصلا وبلاگ هیچ طرفدار نداره ... دیگه میخوام باهات درد دل کنم .... خوب گوش کن یه وبلاگی راه انداختم می تونی ببینیش ... مثل دسته گل کردمش .... تمام تلاشمو کردم ... یه انجمن توپ توش گذاشتم .... اخر هر چی پست تو انجمن میزارم کسی نیست که پاسخ بده!!!!! .... الانه که خودمو میکشم
(*_*).... لا اقل تو بیا .... مشتاقانه منتظر عضوییتت و پاسخت هستم
ادرس انجمن : http://rozamad.rzb.ir/Forum
ممنون....... بای تای های

این نظر توسط دنیای دانلود در تاریخ 1348/10/11 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت شما دوست عزيز يه خبر عالي دارم اين که يه سيستم توي سايت
دنياي دانلود افتتاح شده که شما ميتواني با پرداخت فقط و فقط 500تومن به 200
وبلاگ به روز شده از هر سيستم وبلاگدهي نظر ارسال کني حتي وبلاگي مثل
رزبلاگ .هيچ جا نميتوني با اين مبلغ بسيار کم 200 نظر ارسال کني . حتي
ميتوني مثلا 50 نظر به رزبلاگي ها بفرستي و 100 تا به بلاگفايي ها و 50 تا به
بلاگ اسکايي ها يا هر مقدار و وبلاگي که دوست داري اگه خوشت اومد بعدا بازم
ميتوني استفاده کني. و اين که نظرات به وبلاگ هاي به روز شده فرستاده ميشه
نه وبلاگ هايي که اصلا مديرش باهاش کاري نداره.بيا و يه سري بزن

این نظر توسط صالح در تاریخ 1348/10/11 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم انصافا که وب خوبی داری من برات یه پیشنهاد دارم من یه سیستمی دارم که بهش میگن لینک باکس تو میتونی بری توش عضو بشی برا عضویت باید کدی که اخرش هست رو تو وبلاگت بزاری با این کار بازدیدت دوبرابر میشه تو چهارصد و پنجاه موتور جستجوی معروف از جمله گوگل و یاهو و بینگ عضو میشی پیجرنکت و رتبه الکسات هم بالا میره تازه کلی بازدید کننده هم به لینک هات میان انصافا می ارزه اگه میخوای پیشرفت کنی بهت پیشنهاد میکنم بیای تو این سیستم عضو شی راستی برا انتخاب متن وسطش کلیک کن منتظرت هستم برات ارزوی موفقیت میکنم
صالح.لیک باکس افزایش بازدید
http://bazdid-box.rzb.ir/
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تبادل لینک هوشمند در تاریخ 1348/10/11 و 13:34 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک هوشمند 9رنگ
======================
ابتدا ما را با آدرس http://www.9rang.com

و عنوان درج آگهی رایگان لینک کنید
=======================
سپس لینک خود را در صفحه زیر قرار دهید .
======================
http://link.9rang.com
======================
تبادل لینک بهترین راه برای افزایش رتبه سایت یا وبلاگ در گوگل می باشد.
---==-==---===-==-=-==-=-- با تشکر

این نظر توسط صالح در تاریخ 1348/10/11 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم انصافا که وب خوبی داری من برات یه پیشنهاد دارم من یه سیستمی دارم که بهش میگن لینک باکس تو میتونی بری توش عضو بشی برا عضویت باید کدی که اخرش هست رو تو وبلاگت بزاری با این کار بازدیدت دوبرابر میشه تو چهارصد و پنجاه موتور جستجوی معروف از جمله گوگل و یاهو و بینگ عضو میشی پیجرنکت و رتبه الکسات هم بالا میره تازه کلی بازدید کننده هم به لینک هات میان انصافا می ارزه اگه میخوای پیشرفت کنی بهت پیشنهاد میکنم بیای تو این سیستم عضو شی راستی برا انتخاب متن وسطش کلیک کن منتظرت هستم برات ارزوی موفقیت میکنم
صالح.گوگل لینک
http://google-link.rzb.ir
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 961
  • بازدید ماه : 961
  • بازدید سال : 37,055
  • بازدید کلی : 295,336